środa, 11 września 2013

Słodkości...

   ... pierwszy raz w życiu zapisałam się na Candy. Może i do mnie uśmiechnie się szczęście? Chciałabym bardzo, ponieważ można wylosować same piękne rzeczy... no i są to moje pierwsze Candy.

   Basia na swoim Candy ma do rozdania włóczkę:

 
   Ażurek u siebie ma same cudowności - zobaczcie sami:


   Pstro chce rozdać włóczki w pięknym niebieskim kolorze:



   Lawendowe Candy zawiera super zestaw w pięknych kolorach:


 
   ... a co u mnie? Skończyłam ten pechowy chabrowy szal. Wiem, wiem... miałam go na jakiś czas odłożyć, jednak coś mnie do niego nieustannie ciągnęło. Leżał taki spruty do połowy i czekał... Zaczęłam cały motyw od początku, i na spokojnie liczyłam oczko po oczku. Zostało mi tylko pochować nitki i zrobić mu ładne zdjęcia - pogoda niestety jesienna i nie sprzyja sesji w plenerze. Mam nadzieję, że ten deszcz wpłynie dobrze na grzyby ;)

   Pozdrawiam serdecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za komentarz ;)