niedziela, 11 sierpnia 2013

Przejażdżka...

   ... to tytuł kolejnego haftu który zamierzam wyszyć. Zaczęło się od tego, że kilka dni temu miałam okazję poprzeglądać sobie czasopisma zawierające wzory haftu krzyżykowego. Mój wybór od razu padła na wzór, który był zatytułowany "Przejażdżka". Wszytko mi pasowało - kolory i temat morski który bardzo lubię.
   Dzięki uprzejmości dwóch osób ( może kiedyś to przeczytają i na pewno będą wiedziały że chodzi o nie), mam kilka nowości w mojej kolekcji wzorków. Jeszcze raz bardzo dziękuję.

   Oto przygotowania do "Przejażdżki":








   ... pomijam fakt, że zostawiłam na jakiś czas inny haft który zaczęłam.... nie mogłam się jednak powstrzymać.

   "Przejażdżkę zaczęłam haftować wtorkowym przedpołudniem i pomyślałam, że będę pokazywała Wam postępy co tydzień. Pierwsza odsłona w najbliższy wtorek. Zapraszam ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za komentarz ;)