poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Fiołki przy dzbanie...

...są jedną z tych prac które czekają na dokończenie. To dziwne że jeszcze nie jest skończony. Musiało mnie coś od niego oderwać ;) Ten haft zaczęłam na wiosnę, a teraz pozostało tylko dokończyć tło.

   Tak powstawały:




   Na obecną chwilę mam już połowę tła. Początkowo zamierzałam pozotawić je tak. Wyglądały całkiem fajnie, jednak coś im brakowało. Postanowiłam jednak wyszyć całość.

   ... Żniwa - u nas dzisiaj. Aż żal pomyśleć, że to już końcówka lata. Ten świetny czas minął niezauważalnie. Niebawem wrzesień... Pamiętam jak wszyscy czekali niecierpliwie na nadejście ciepłych dni, a teraz trzeba będzie powitać jesień z całym jej urokiem. Oby była ciepła i słoneczna.




   Pozdrawiam wraz z zapachem świeżo koszonego zboża ;)

 

...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za komentarz ;)