wtorek, 13 sierpnia 2013

Przejażdżka - odsłona 1.

   Tak jak obiecałam, pokazuję dzisiaj pierwszą odsłonę mojego najnowszego haftu. Zaczęłam go wyszywać dokładnie tydzień temu. Podobają mi się kolory, morska tematyka i w ogóle całość mi się bardzo podoba. Jestem ciekawa efektu końcowego więc poświęcam na ten haft dużo czasu. W następny wtorek będzie kolejna odsłona i tygodniowy postęp. Zapraszam w odwiedziny na mojego bloga.

   Oto część pierwsza "Przejażdżki":






   Ostatnio trudno mi znaleźć wenę do pisania. Kiedyś moja wyobraźnia szalała, a teraz zastanawiam się jak dobierać słowa, aby ładnie i składnie opisać wszystko co chciałabym Wam przekazać. Zamierzam jednak poszukać w sobie pomysłu na takie pisanie, aby mój blog był ciekawy, i aby ktoś czasem chciał do niego wrócić.

   Pozdrawiam serdecznie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za komentarz ;)