niedziela, 2 marca 2014

Serwetka z ananasami - szyszkami - na wyzwanie z dziewczynami z Babskiego Hobby.

       Witam Was moi Kochani. Przez ostatnie dni robiłam głównie serwetki. Tą którą zaraz zobaczycie, robiłam na wyzwanie w którym znowu biorę udział. Te wyzwania organizujemy sobie na Babskim Hobby, i powiem Wam, że jest to bardzo fajny sposób na wspólne wirtualne szydełkowanie. Konsultujemy sobie postępy naszych prac i pokazujemy ich etapy powstawania. Wszystkiego dopełnia przemiłe towarzystwo :)

     Dobrze - dosyć już tych wywodów - czas pokazać serwetkę:










   
         ... i jeszcze takie w "plenerze" przed krochmaleniem:






         Robiłam ją z Muzy 20, moim ukochanym szydełkiem 1,3.

        Wklejam też schemat z którego korzystałam (pochodzi z sieci).





        Niestety posiadam tylko taki schemat. Nie jest idealnie widoczny po wydrukowaniu, jednak można sobie go porównać z tym, który zapiszemy sobie w komputerze.

       Niebawem pokażę Wam dwie inne serwetki. 

      Przesyłam pozdrowienia :)

2 komentarze:

  1. Prześliczna serwetka. Już nie mogę się doczekać tych dwóch czekających w kolejce ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz ;)