piątek, 7 marca 2014

Brązowy Miś.

       ... oto kolejny miś którego zrobiłam w ostatnim czasie. Tym razem padło na brązy. Mąż powiedział mi, ze powinnam zrobić misia, który będzie w takich prawdziwie "misiowych" kolorach. Sam nawet je wybrał z włóczek które mam w domu. 

      Początkowo elementy, z których zrobiony jest miś miały składać się z trzech kolorów. Po kilku próbach padło jednak na dwubarwną kolorystykę. 

     Dziękuję mojemu <3 za tak trafny wybór - mis wyszedł śliczny i prawdziwie "misiowy":






      ... a tutaj kilka zdjęć z chwil w których powstawał:



















         Jak Wam się podoba mis w takich kolorach? Czy może ciekawsze są te w innych barwach?

        Myślę już nad kolorami na kolejnego Misia :) Muszę niebawem odwiedzić pasmanterię, ponieważ kończą się moje zapasy :) 

        Przesyłam Wam pozdrowienia i dziękuję, ze odwiedzacie mojego bloga :)

9 komentarzy:

  1. Miś jest naprawdę w misiowych kolorach:)
    Rafał to ma głowę hehe:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu, zakochałam się w nim ;D. W tych "misiowych" kolorach wygląda super :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję ze Misiorek ma serce jak balija i przyjmie miłość kolejnych zakochanych..dołaczam się..;)Pozdrowienia dla R.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Aniołku ;) Pozdrowienia przekażę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja ulubiona kolorystyka - mój faworyt! A najlepsze jest to, że masz jeszcze nieograniczone możliwości jeśli chodzi o kombinacje kolorystyczne :)
    Miś jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anetko dziękuję ;) To prawda - tylok wyobraźnia moze nas ograniczać, a tej mi nie brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolory obłędnie piękne - miś tym samym też - cudo

    www.szydelkowe-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Madziu cieszę sie z Twoich odwiedzin :) i dziękuję :) - już idę do Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz ;)