poniedziałek, 14 października 2013

Szydełkowa torebka z kwiatkiem ...

  ...zrobiłam ją już jakiś czas temu z myślą o mojej siostrze. Przyleciała na kilka dni do domu, więc chciałam jej dać coś co mogłam zrobić sama. Padło na torebkę. Przecież prawie każda dziewczyna je nosi.

    Ten model można często spotkać na forach i blogach. Dziewczyny ozdabiają ją na różne sposoby. Moja ma kwiatek, jednak równie fajnie wyglądałaby ozdobiona samymi koralikami. 

    Ciekawym atutem tej torebki jest bezproblemowa regulacja jej wielkości. Wystarczy tylko zwiększyć ilość słupków w środkowej części schematu ( niebieskie słupki pokazane na schemacie poniżej). 

   Torebkę robi się słupkami, rączkę półsłupkami. Moja jest zrobiona z włóczki "Czterdziestki", która w swoim składzie zawiera troszkę wełny, i dzięki temu torebka nie będzie się mechaciła. Wykorzystałam niecały motek na wielkość robioną według tego schematu i szydełko numer 4.


  Jest ona już u mojej siostry więc mogę ją teraz pokazać: 




   Kwiatek w zbliżeniu:


   
   Podszewkę i zamek wszyła znajoma krawcowa:



   ... ma dwie kieszonki: jedną na telefon a drugą na klucze. 

    Pokazuję zaległe prace ponieważ ostatnio mamy sezon grzybowy, a piękna pogoda jeszcze bardziej zachęca do leśnych spacerów. Dodatkowym zobowiązaniem do grzybobrania jest fakt, że mieszkam przy samym lesie.

  Tak było dzisiaj u nas w lesie:


  
    
    ... tysiące zapachów ;) i piękne kolory:



    ... patrząc na te kolory wyobrażam sobie, jak pięknie musi być teraz w Bieszczadach...







    ... były też grzyby. Niektóre jadane tylko jeden raz :) W lesie obok mojego domu w większości rosną śniaki - podgrzybki. Uwielbiam te brązowe kapelusiki wystające z mchu i kolek ...

    






 
    A u Was jak z grzybobraniem? Trzeba korzystać póki jest na to czas. Szkoda, że jeszcze same nie nawlekają się na nitki :) Mam też nadzieję, ze taka słoneczna i cepła jesień pocieszy nas jeszcze przez jakiś czas.

   Pozdrawiam serdecznie moich odwiedzających gości.


  

   
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za komentarz ;)