czwartek, 8 grudnia 2016

Szydełkowa bombka po raz kolejny.

     Witajcie Kochani :)

     Dzisiaj chciałabym pokazać Wam kolejną bombkę którą zrobiłam na szydełku. Lubię próbować nowe wzory. Nie zawsze jednak coś w końcowym efekcie podoba mi się tak, że robię kolejne sztuki. Ta akurat należy do tych które lubię. Wzór znalazłam poprzez wyszukiwarkę. Autorką jest właścicielka bloga Proste jak drut. Na tym blogu osoby początkujące znajdą dodatkowo kurs krok po kroku na wykonanie tej bombki :) Moja jest w bieli. 






      Powiem Wam że piękne są te szydełkowe bombki :) Szkoda tylko że mam tak mało czasu na ich wykonanie ... Chciałabym zrobić ich więcej na swoją choinkę. Może uda mi się to w przyszłym roku ? Czas pokaże. 

    Serdecznie Was pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za komentarz ;)