środa, 14 grudnia 2016

Malutka szydełkowa śnieżynka - śliczna.

      Ta śnieżynka zauroczyła mnie swoją delikatnością. Postanowiłam zrobić kilka takich na moją małą choineczkę którą mam w kuchni. Warto było :) Sami zobaczcie :)











     Tutaj schemat do śnieżynki. Pochodzi z gazetki "Szydełkowe dekoracje na święta". Zdjęcie udostępniła na jednej z Facebookowych grup Izabela Hajduk. Bardzo jej za to dziękuję, ponieważ najpierw improwizowałam patrząc na gotową śnieżynkę, a dzięki tej fotce mogę wkleić schemat i dla Was. Moje robię inaczej. W ostatnim rzędzie łuki z oczek łańcuszka mam w takiej ilości: 5-8-11-8-5.





     Z tej serii jest jeszcze kilka śnieżynek które zamierzam zrobić. Na pewno pokażę je tutaj. 

    Do następnego razu - pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. Piękna, podbieram wzór i sobie jeszcze wydziergam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz ;)