piątek, 2 stycznia 2015

W Nowym Roku ...

       ... witam Was moi mili Goście ;)

      Cieszę się ogromnie że do mnie zaglądacie. Nie pisałam na blogu przez kilkanaście dni, jednak dzisiaj postaram się troszkę nadrobić te zaległości. 

      Minął kolejny rok. Każdemu z nas przyniósł wiele rozmaitych przeżyć. Bywały dni radosne, pełne uśmiechu i pomyślności. Wtedy można było pomyśleć, aby taki błogi czas trwał wiecznie. Bywały także chwile smutku, rozpaczy i bezradności. Pojawiały się retoryczne pytania. Takie już jest życie człowieka, życie każdego z nas. W takich chwilach  przypominają mi się słowa Barbary z " Nocy i dni "  w których mówi, że " w życiu są noce i dnie, ale zdarzają się także niedziele " ... Ja myślę podobnie. Minione dni skłaniały do refleksji. Ja chciałabym podziękować Wam za wszystkie życzenia Świąteczne i Noworoczne :) a Wam życzyć samych radosnych dni, zdrowia i spełnienia wszystkich marzeń :), a w temacie robótkowym wielu zamówień, docenienia naszego rękodzieła i weny, która nigdy nie opuszcza :)

    Moje Święta minęły spokojnie. Nie pisałam na blogu, nie udzielałam się na portalach społecznościowych. Odcięłam się od wirtualnego świata. Spędziłam czas z rodziną, a to jest dla mnie najważniejsze. Nie zdążyłam przed Świętami pokazać Wam mojej małej choineczki, którą mam od tego roku w kuchni. Oczywiście z szydełkowymi ozdobami ;) Podobną robiłam na zamówienie i pisałam o niej tutaj - klik.

    Oto ona:







   
       ... i troszkę zaległości, prac w toku itp. :) coś do pooglądania :)


      O tym aniołku zapomniałam Wam powiedzieć - znalazłam go podczas wycieczki rowerowej w sierpniu - musiał go zgubić ktoś, kto wracał z Jarmarku Rękodzieła, który odbywał się akurat w tym dniu w mojej okolicy ;) Teraz przed Świętami przypomniałam sobie o nim i jest - wisi na choince :)




      ... z tych elementów powstanie anioł. Będzie dużo większy niż te moje małe choinkowe. Schemat zapisany od dawna czekał na moim dysku, jednak bez kilku ważnych wskazówek pewnej przemiłej osoby, musiałabym się sporo nagłowić aby dojść z nim do ładu ;) Mariolu - pozdrawiam Cię (jeśli oczywiście do mnie zaglądniesz ) ;)




     ... a tutaj już urywki choinkowe:
















 
     ... taką dekorację zrobiłam sobie z ozdóbek wygranych u Kasi ;) Przepraszam za kiepską jakość zdjęcia. 




    ... i jeszcze jeden aniołek ;)




   

9 komentarzy:

  1. Piękne dekoracje świąteczne. Szczęśliwego Nowego Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kamko :) i wzajemnie - wszystkiego dobrego :)

      Usuń
  2. Joasiu wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :) Cudna choineczka, bardzo elegancka :) Ja też na święta zawsze mam chociaż kilka ,,żywych" gałązek ;) Uwielbiam ten zapach ... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ddzięki Kasiu :) Również życzę Ci pomyślności :)

      Usuń
  3. Najpiękniejsze dekoracje świąteczne jak dla mnie to te ,które są zrobione własnoręcznie:)nie ważne jak,choćby najbardziej nieudolnie(nie bierz tego do siebie!)ale własne:)))bo wtedy widać serce domu a nie chiński market:)))Twoje ozdoby w miom ulubionym stylu:))gwiazdki szydełkowe,aniołki cudne:)))życzę nieustającej weny na nowy rok i więcej czasu na realizację pomysłów:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bbozenko masz rację :) Ja także jestem za własnoręcznym wykonywaniem ozdób do domu :)

      Usuń
  4. piękne dekoracje, wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu Wszystkiego Dobrego w tym nowym roku przed wszystkim Zdrowia bo jak ono jest reszta jest do osiągnięcia :)
    Życzę Ci również aby rozpoczęte projekty poszły sprawnie i szybko :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie udekorowałaś swój dom - cudne ozdoby :-)
    Dziękuję za życzenia - i nawzajem szczęśliwego Nowego Roku :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz ;)