poniedziałek, 15 grudnia 2014

Choineczka z szydełkowymi ozdobami.

            Dostałam propozycję i od razu się zgodziłam. Moje zadanie polegało na ubraniu choinki w szydełkowe dekoracje. Lubię :) więc podjęłam wyzwanie. Dostałam kilka wskazówek i ruszyłam do dzieła. Zamówiłam choinkę - wąską 120 cm i białe światełka, kupiłam dodatkowy motek kordonka i butelkę Ługi. Oto mój efekt:







       ... do zdjęcia ustawiłam choineczkę w kuchni... i ...  nagle zrobiło się tak nastrojowo i Świątecznie. Postanowiłam zrobić taką samą dla nas. Ta choinka jest z wąska - ma 65 cm w najszerszym miejscu. Naddaje się więc do mniejszych pomieszczeń. U mnie idealnie pasuje w kuchni. W pokoju mam dużą i kolorową, a ta będzie w bieli. Od dawna marzyłam o szydełkowych ozdobach w swoim domu, jednak zawsze brakowało mi czasu na ich wykonanie. Większość od razu "szła w świat". Teraz działam intensywnie z szydełkiem i oczekuję na kuriera, który przyniesie mi mojego choinkowego golaska ;)  

      Ta choinka trafi niebawem do swojego nowego właściciela. Cieszę się ponieważ została zaakceptowana :)

     Dzisiejszy dzień przyniósł mi kilka smutnych wiadomości, i kiedy myślałam że w takim nastroju skończy się mój dzień, przeczytałam wiadomość, w której dowiedziałam się że wygrałam rozdawajkę na fanpage' u Kasi - Kolorowe - szydełkowe. :) Dziękuję Ci Kasieńko jeszcze raz :)

     Do następnego razu ;)

13 komentarzy:

  1. Piękna!
    Moja też będzie szydełkowa ale jeszcze mniejsza i już nie mogę się jej doczekać:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę jest piękna. Szydełkowe ozdoby mają jednak niesamowity urok:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szydełkowe ozdoby mają w sobie niesamowitą duszę. Ślicznie wyszło. pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach jak pięknie wygląda! U mnie zwykle jest duża choinka, którą ubiera dzieciarnia- wiadomo, że jest kolorowo, pachnąco i wisi wszystko :P Ale w przyszłym roku chyba sobie sprawię podobne dziełko bo baaaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Choinka przepiękna :)
    Niepowtarzalna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna choinka :-) Doskonale ją ozdobiłaś :-)
    Gratuluję wygranej - najważniejsze, że poprawiła Ci nastrój :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię tak ubrane choinki:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne ozdóbki choinkowe;) I to własnoręcznie robione?! Tym bardziej cieszą oko;) Pozdrawiam Cię serdecznie i gratuluję pomysłu;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezentujesię pięknie :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie wystrojone bożonarodzeniowe drzewko !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz ;)