czwartek, 30 stycznia 2014

Kwadraty babuni, czyli sposób na resztki włóczek.

        ... a ja znowu o kwadratach babuni ;) Robię je często w przerwach przy jakichś większych pracach. Są też świetnym sposobem na wykorzystanie resztek włóczek :) Powstają w różnych ilościach, a później czekają na swoją kolej. Zszywam je, kiedy mam już potrzebną ich ilość, lub wtedy, kiedy mam pomysł jak je wykorzystać. Dzisiaj pokażę Wam, co skrywa jeden z moich koszyków, w którym to przechowuję moje kwadraciki:





 
       .... z tych kremowych będzie poduszka:








       .... z takich różowych robiłam kiedyś poduszkę (pisałam o niej tutaj) Teraz będzie narzuta na łóżko i jeszcze jedna poducha:
















     

        Czy Wy też macie jakieś fajne metody na resztki włóczek? 

       Pozdrawiam Was serdecznie :)

3 komentarze:

  1. hahaha no ja mam taka metodę jak Ty;)!...no i kwadraty bez kwiatków;)...kocyki...uwielbiam i poduszki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ... to tak jak ja - poduszek i kocyków nigdy za wiele ;) a kwadraty babuni uwielbiam - jakie by nie były ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł :). Te kwiatki są śliczne, aż mnie korci by zabrać się za te kwadraciki i zrobić z nich coś fajnego ;)
    Bardzo fajny blog :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz ;)