środa, 20 listopada 2013

Hafty na poduszki dla dzieci.


   Witam wszystkich serdecznie. Ostatnio mam mniej czasu na bloga, jednak w robótkowaniu nie próżnuję ;). Powstaje serwetka i chusta, ale o tym napiszę niebawem. Dzisiaj chciałabym pokazać Wam hafty, które zrobiłam na pewną bardzo fajną akcję. 


  Są wśród Nas osoby, którym nie jest obojętny los innych. Nie jest tutaj ważne, czy są to ludzie czy zwierzątka. Dzięki takim "Dobrym Duchom" zmienia się niejedno życie. Czasem wystarczają drobne gesty...

   ... jakiś czas temu na forum Babskie Hobby przeczytałam post Celiny. Apelowała do wszystkich tych, którzy umieją haftować krzyżykami. Prosiła o wyszywanie małych obrazków, które można będzie wszywać na poszewki "Jaśki". Takie poduszki będą przekazywane chorym dzieciom.

  
   Ten pomysł bardzo mi się spodobał. Postanowiłam dołączyć do tej akcji. Mam już dwa hafty, które niebawem wyślę do kogoś, kto uszyje poszewki. Chciałabym także i ja poprosić w imieniu Celiny - jeśli wśród moich odwiedzających gości znajdzie się ktoś, kto chciałby dołączyć do tej pięknej akcji, to w TYM MIEJSCU znajdzie wszystkie informacje. 

  Oto moje hafty - (schematy od Celinki):



    Jeszcze raz zapraszam do przyłaczenia się i haftowania dla dzieci.

   Pozdrawiam serdecznie.
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za komentarz ;)