piątek, 8 listopada 2013

Duży Miś szydełkowy z Afrykańskich Kwiatów.

     Przedstawiam wszystkim Misia:




    Misiowy prolog i wszystko o tym, jak go zrobić krok po kroku opisałam TUTAJ.

    ... nie mogłam doczekać się efektu końcowego mojego Misia.  Najpierw robiłam elementy, później musiałam dopasować wszystko do siebie i policzyć  dokładnie czy wszystko pasuje, a także  pomyśleć o wypełnieniu. 

   Najpierw pozszywałam elementy. Już wtedy było wiadomo jaki będzie duży. Nadszedł więc czas na pytanie: "czym go wypełnić"? Pojechaliśmy do jednej z sieciówek i kupiliśmy kilka poduszek. Wiem z doświadczenia, że takie wypełnienie sprawdza się super w tego typu wyczynach - jest elastyczne, nie gniecie się i jest bardzo lekkie.

   Tak to wyglądało - (oczywiście wszystkiego nie zjadł Miś ; )



   
     ... po zszyciu i wypełnieniu wszystkich elementów Misia, przymocowałam łapki i nogi tak, aby były ruchome. Jestem zadowolona z efektów mojej pracy i dlatego chciałabym pokazać Wam resztę fotek Misiaka.

                                








     Gdyby ktoś miał pytania odnośnie zszywania elementów - chętnie pomogę. Sama długo szukałam kolejności łączenia. Udało się dzięki porównywaniu zdjęć zamieszczanych w sieci. Nie było jednak nigdzie konkretnego rozrysowanego schematu. 

    Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie.

4 komentarze:

  1. O wow:) ale wielgaśny jest:) Cudeńko:)
    jak tak patrzę na niego to od razu i mi się zachciało takiego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i zapraszam do zrobienia misia ;) są śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem pod ogromnym wrażeniem! jest cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Misio śliczny, obiecuję sobie już od jakiegoś czasu że ja też go zrobię, więc jeśli mogę skorzystać z rady co do połączenia elementów będę wdzięczna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz ;)