środa, 8 lutego 2017

Szydełkowe Cotton Balls ;)

     Witam Was moi Kochani w ten ponury dzień. Zima nadal trwa z wszystkimi jej atrybutami. Raz jest biało - uwielbiam zimowe widoczki, a niekiedy pogoda płata nam figle i pojawia się szary krajobraz pełen błota ... Takie chwile zachęcają do pozostania w domu. Na ocieplenie atmosfery idealnie naddają się nastrojowe lampiony. Cotton Balls - bo o nich właśnie mowa, to zapewne znane wszystkim kule. Moje wykonane są z bardzo znanego w szydełkowym świecie schematu. Tutaj w klasycznej bieli, ale aktualnie powstają też w pastelach :) 

    Zobaczcie sami jaki powstał efekt końcowy :)













    Lubię takie nastrojowe klimaty, szczególnie w chwilach, kiedy naturalnego słonecznego światła mamy jak na lekarstwo :) Mam nadzieję że i Wam moje kule przypadną do gustu. Ja lubię je za prostotę. Są przy tym takie eleganckie :)

   Pozdrawiam Was serdecznie :)

8 komentarzy:

  1. Prześliczne! Bo właśnie w prostocie tkwi elegancja. Też zrobiłam takie, z tego samego schematu, ale w kolorach. Niedługo pokażę na swoim blogu. Zapraszam do mnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne Ci wyszły :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Są piękne. też kiedyś myślałam by takie zrobić ale krochmalenie tych bombeczek to dla mnie koszmar więc chyba nie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękno tkwi w prostocie...I wysiłek się opłacił. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne cotton balls :) Ja zrobiłam z kordonka nawijanego na balon. :) Zastanawiam się nad drugim kompletem,ale nie wiem jeszcze czy zrobić z nitek czy na szydełku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale wykonałaś te kule. Piękne oświetlenie dają. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Super. Mam w planach zrobić dla siebie i mam nadzieję,ze mi sie uda zanim zaczna się robótki wielknaocne,Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz ;)