środa, 8 lutego 2017

Szydełkowe Cotton Balls ;)

     Witam Was moi Kochani w ten ponury dzień. Zima nadal trwa z wszystkimi jej atrybutami. Raz jest biało - uwielbiam zimowe widoczki, a niekiedy pogoda płata nam figle i pojawia się szary krajobraz pełen błota ... Takie chwile zachęcają do pozostania w domu. Na ocieplenie atmosfery idealnie naddają się nastrojowe lampiony. Cotton Balls - bo o nich właśnie mowa, to zapewne znane wszystkim kule. Moje wykonane są z bardzo znanego w szydełkowym świecie schematu. Tutaj w klasycznej bieli, ale aktualnie powstają też w pastelach :) 

    Zobaczcie sami jaki powstał efekt końcowy :)













    Lubię takie nastrojowe klimaty, szczególnie w chwilach, kiedy naturalnego słonecznego światła mamy jak na lekarstwo :) Mam nadzieję że i Wam moje kule przypadną do gustu. Ja lubię je za prostotę. Są przy tym takie eleganckie :)

   Pozdrawiam Was serdecznie :)

14 komentarzy:

  1. Prześliczne! Bo właśnie w prostocie tkwi elegancja. Też zrobiłam takie, z tego samego schematu, ale w kolorach. Niedługo pokażę na swoim blogu. Zapraszam do mnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne Ci wyszły :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Są piękne. też kiedyś myślałam by takie zrobić ale krochmalenie tych bombeczek to dla mnie koszmar więc chyba nie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękno tkwi w prostocie...I wysiłek się opłacił. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne cotton balls :) Ja zrobiłam z kordonka nawijanego na balon. :) Zastanawiam się nad drugim kompletem,ale nie wiem jeszcze czy zrobić z nitek czy na szydełku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale wykonałaś te kule. Piękne oświetlenie dają. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Super. Mam w planach zrobić dla siebie i mam nadzieję,ze mi sie uda zanim zaczna się robótki wielknaocne,Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zachwycona, przepięknie to wygląda, no niesamowicie, a jak nastrojowo. Podziwiam talent. <3 Serdecznie pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne, dają wspaniały klimat. Wykonanie fantastyczne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. W końcu moje szczęście zostało przywrócone, mój były kochany mężczyzna wrócił wczoraj do domu po 9 miesiącach naszej separacji. Nigdy nie wierzyłam, że mój kochany człowiek Micheal do mnie wróci, próbowałam tak wiele sposobów przeprosić mojego męża, aby mi wybaczył, że raz go zdradziłam i stało się to tak błędnie, że dowiedział się, że go zdradzam i zawsze od tego czasu zachowuje się nienormalnie w stosunku do mnie, mój kochany człowiek Micheal zerwał ze mną i chciał rozwodu. oboje jesteśmy małżeństwem od lat i mamy razem dziecko płci męskiej.
    Tak bardzo kocham mojego męża i ze względu na nasze dziecko, które ma zaledwie 3 lata, Micheal porzucił nas i zamieszkał z inną kobietą w tym samym mieście. tak się martwiłam i żałowałam, że go zdradziłam, mimo że przepraszam kilka razy, ale on nie chce mnie słuchać ani nie wracać, byłam gotowa zrobić wszystko, aby wrócił do domu, do tego czasu dzielę się tą moją sytuacją z moimi siostra Anna i ona poradziła mi, abym skontaktował się z prawdziwym rzucającym zaklęcia miłosne o imieniu Dr.oduduwa (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com) komunikuję się z nim przez jego e-mail rozmawiam z nim, aby przywrócić mojego byłego mężczyznę miłości. Dr.Oduduwa odpowiedział mi i powiedział, że mój problem jest dla niego łatwy do rozwiązania, a następnie napisał listę elementów ortografii miłosnej, które mają być używane do modlitw zaklęć, a także kupuję pierścień z talizmanem, który był używany do rytuałów ortograficznych wiążących miłość. reszta jest prosta i łatwa do zrozumienia, procedura modlitwy pisowni miłości została wykonana w ciągu 2 nocy. trzeciego dnia otrzymałem telefon z nieznanego numeru i oto mój kochany człowiek Micheal zadzwonił do mnie po raz pierwszy po 4 miesiącach rozstania się, jestem dziś bardzo podekscytowany i gorąco polecam Dr.oduduwa wszystkim, którzy są chętni do uzyskania tego samego wyniku zaklęcia miłości, aby przywrócić dawną miłość, zarówno mężczyznę, jak i kobietę, miłość powróci w ciągu trzech dni od modlitwy pisowni miłości.
    to działa dla mnie bez żadnych skutków ubocznych i dzisiaj jestem bardzo szczęśliwy, że mój kochany człowiek wrócił do domu, a nasz syn Felix jest bardzo szczęśliwy, że dorastał ze swoim ojcem. dzielę się tymi informacjami tutaj, ponieważ wiem, że z pewnością pomoże to komuś, kto przechodzi przez łamanie serca w związku. jest to łatwe i najprostsze rozwiązanie, aby przywrócić byłego partnera po rozwodzie lub separacji.
    (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz ;)