wtorek, 29 listopada 2016

Szydełkowe ozdoby na choinkę.

       ... i nie wiem co napisać ... 

      Komentarze pod moim poprzednim postem wywołały u mnie tyle radości :) Nie spodziewałam się takiego odzewu po tak długim milczeniu ... Jest mi tym bardziej głupio z powodu tej ciszy ...
Nieustannie mam w głowie blogowanie, jednak jest mi trudno znaleźć czas na pisanie postów. Wiem jednak jedno - tęsknię za Wami, za tym wirtualnym światem i naszymi rozmowami. 

     U mnie w wolnych chwilach których mam ostatnio malutko powstaje to i owo. Aktualnie działam z choinkowymi ozdobami. Zrobiłam kilka które poszły już w świat, jednak w tym roku nie brałam żadnego większego wyzwania. Zwyczajnie nie wiedziałam czy się wyrobię. Tak więc powstał zestaw kilku ozdób:


Dodaj napis

     Śnieżynki:





   ... i kolejne: 




   Aniołeczki - bardzo je lubię - to chyba moje ulubione ;)




   Dzwonki:




    Bombka. Na temat bombek będzie osobny post ;)





    Chciałam Wam też powiedzieć że sprecyzowały się moje szydełkowe gusta. Po wielu pracach i wielu latach szydełkowania mogę powiedzieć, że najbardziej lubię jednak kordonkowe dziergadła: serwety, obrusy, ozdoby Świąteczne. Włóczki są na dalszym miejscu. Zaprzestałam też robienia misiów z elementów. Na daną chwilę jestem na "nie", jednak nie mówię że kiedyś do nich nie powrócę :). 

    Nadal nieustannie żałuję że nie da się tak sprawnie pisać bloga z telefonu. Byłoby to o wiele łatwiejsze ... Mam nadzieję że kiedyś się doczekam takich możliwości ;) Człowiek jednak przyzwyczaja się do wygody bardzo szybko ;)

   Świąteczne ozdoby będą się jeszcze u mnie pokazywały. Cały czas coś powstaje :)

   Jeszcze raz dziękuję Wam za odwiedziny i pozdrawiam baaardzo serdecznie  :) Jesteście Kochani :)

8 komentarzy:

  1. Wszystkie prace śliczne :)
    A o blogu nie zapominaj !

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że jednak udaję się coś wydziergać. Wiadomo, że z czasem różnie bywa w natłoku codziennych zajęć. Piękne ozdoby, ale te pierwsze śnieżynki- wypisz, wymaluj jak prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne ozdoby! Wstawiaj posty, bo uwielbiam oglądać Twoje prace! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ozdoby. U mnie też gwiazdki się robią, ale aniołków nie umiem...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne ozdoby, mam pytanie o śnieżynki, bo te mnie oczarowały gdzie można znaleźć wzór na nie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wręcz odwrotnie, choć zaczynałam od koronek to bardziej lubię misie :) Lubię, kiedy już zszywam wszystko i powstaje coś do kochania... koronki to już nie to samo :) Trudno to opisać :)
    Twoje ozdoby są śliczne, dopracowane. Zazdroszczę, bo mi te śnieżynki z pierwszego zdjęcia jakoś nie wychodzą :(

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz ;)