niedziela, 30 listopada 2014

Szydełkowy aniołek Lorenzo.

      Witajcie :)

      Dzisiaj zaczyna się Adwent - czas oczekiwania na magiczne dni. To czas, w którym możemy coś odmienić w swoim życiu, wyciszyć się ... znaleźć chwilę na to by chociaż przez chwilę podumać nad tym co tak na serio jest w życiu ważne ... 

     Ja z rozpoczynającym się adwentowym czasem mam dla Was kolejnego szydełkowego aniołka.

     Przedstawiam Wam  anioła Lorenzo:





       ... tutaj dla kontrastu:




 
       To jeden z moich ulubionych modeli. Można go dowolnie wysmuklić poprzez zwiększenie ilości rzędów w sukieneczce. Ja tak zrobiłam. Bardzo ładnie wygląda pomiędzy innymi aniołami na choince. 

       Schemat znaleziony dawno temu w sieci. Pochodzi z Włoch.








       Jest jeszcze trochę czasu, aby zrobić kilka takich dla siebie :)  Niebawem kolejny wzór.

       Do następnego razu :)

3 komentarze:

  1. Ładny aniołek, jeszcze takiego nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. schemat ściągnęłam,może się przyda:))jak nie na ten rok to na przyszły:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny aniołek :-) Piękna ozdoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz ;)