środa, 16 kwietnia 2014

Kocyk z kwadratów babuni - granny square.

     Przez kilka ostatnich dni robiłam kwadraty babuni, z których miał  powstać kocyk. Dostałam wyznaczniki: ma być dla dziewczynki i z przewagą koloru szarego. Przez moją wyobraźnię przesuwały się przeróżne układy kolorów. Po kilku próbach wybór padł na taki zestaw:









       Zrobiłam 70 babcinych kwadratów, po 35 z każdego układu kolorów.





  

       Cały czas towarzyszył mi mój ukochany Przyjaciel :) więc ...







       ... złożyliśmy kocyk w całość - skorzystaliśmy z ciepłego dnia i dzięki temu mieliśmy możliwość zrobić zdjęcia na zielonej wiosennej trawce  :)

      Wszystkie elementy zszyłam w całość. Kocyk obrobiłam wachlarzykami złożonymi z pięciu słupków. Tak wygląda gotowy kocyk




       ... a tutaj w towarzystwie misiaka, który ma podobną gamę kolorystyczną :)





        Mimo chłodniejszych dni mamy już prawdziwą wiosnę! Teraz marzę tylko o słońcu! 

       Pozdrawiam Was serdecznie :)

9 komentarzy:

  1. Komplecik cudny :) Może zleceniodawca zdecyduje się i ns misia . Ja bym nie odpuściła ;)
    Cały czas żałuję, że doba za krótka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mis jest przeboski, moze kiedys zrobie podazajac Twoimi instrukacjami jakie podalas w poprzednich postach. Wyglada super i kocyk bardzo ladnie wspolgra:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kocyk :). Z misiem tworzy fajny komplecik :)
    Oj ja też już czekam na słońce i cieplejsze dni bo z natury straszny zmarzlak ze mnie, ale też się cieszę z wiosny, nie mogłam się doczekać kiedy znów będzie zielono :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj podziwiam takiej ilości motywów i łączenia, podziwiam, ale końcowy efekt rewelacyjny!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolory!!!
    Ja chcę teraz córeczkę hehe

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne:)Zapraszam Cię do mnie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kocyk. Uwielbiam takie stonowane kolory. Gratuluję cierpliwości :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny kocyk, ja jeszcze robię moje granny squares z serduszkiem w środku i musze je już niedługo łączyć bo w sierpniu mam termin na moją córeczkę a to dla niej kocyk będzie

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam w planach kocyk w podobnej kolorystyce. Ale jak zawsze na planach się skończyło, bo było tyle innych, ważniejszych rzeczy do roboty :P

    Takiego misia miałam zrobić Miłoszkowi w prezencie, zamiast misia powstał smok.
    Zapewne skorzystam z instrukcji ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz ;)