piątek, 3 lutego 2017

Anioł Splendor :)

     Witajcie Kochani moi :)

    Dziękuję Wam za odwiedziny na moim blogu. Mój czas jest nadal okrojony, jednak w tak zwanym "międzyczasie" cały czas coś powstaje. Jeszcze przed Świętami zrobiłam anioła. Podoba mi się :) Sami zobaczcie :)

anioł splendor





     Robiony Muzą 20 i szydełkiem nr 1. Wyszedł ażurowy, piękny :) Celowo nie dekorowałam go żadnymi dodatkami. Miał być skromny i prosty i... myślę że taki jest :)

    Mam nadzieję, że nie macie mi za złe tej mojej nieobecności na forum. Wierzę, ze nadejdzie czas, gdy posty będą pojawiały się częściej. 

   Chciałabym się podzielić z Wami ( i jednocześnie namówić ) na piękną akcję tworzenia czapeczek niewidek dla chorych dzieci. Akcja trwa w nieskończoność :)


 

    Pozdrawiam Was serdecznie  :)

10 komentarzy:

  1. Przepiękny Anioł i dzięki tej prostocie tylko zyskuje na urodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały anioł. Skąd można wziąć taki schemat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Renatko, ten schemat rozrysowała Nula z forum Maranciaki :)

      Usuń
    2. Jeśli możesz, odezwij się do mnie przez Facebook ;)

      Usuń
    3. Jeśli możesz, odezwij się do mnie przez Facebook ;)

      Usuń
  3. Genialny :) Prosto i klasycznie, nic więcej nie trzeba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! I nazwa jak znalazł.
    Akcja bardzo fajna. Chwilowo się nie przyłącze bo już ledwo wyrabiam z tymi, w których działam. Och chciałoby się więcej, chciało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) za mało rąk i doba za krótka ;)

      Usuń
  5. Cudowny, taki filigranowy, skromny jak na anioła przystało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz ;)