niedziela, 1 grudnia 2013

Szalikowa Akcja Caritasu Diecezji Gdańskiej.

    Dzisiaj krótko, zwięźle i na temat. Postanowiłam wziąć udział w pięknej Akcji, którą zorganizował Caritas Diecezji Gdańskiej.  

   Wszystkie informacje zawiera ten plakat:


     Bardzo lubię takie wyzwania, dlatego postanowiłam zrobić coś od siebie. Moja mama także obiecała zrobić szalik. Bardzo cieszy mnie fakt, że są organizowane takie fajne akcje, które pokazują nam, że nie wszyscy widzą tylko czubek swojego nosa. Dodatkowo miłe jest to, że szaliki będą prezentami na Boże Narodzenie.  

    Dzisiaj zaczęłam robić szalik moimi ukochanymi "szyszkami" - ananasami:


     W tamtym roku zrobiłam identyczny szalik dla siebie. Fajnie się układa i ciekawie wygląda owinięty dookoła szyi. Muszę zrobić kilka zdjęć i pokazać tu na blogu.

    ... i mamy grudzień. Aż trudno uwierzyć że za 23 dni będzie Wigilia...

    Ogłoszenia parafialne:

    Biało - różowy miś jest już gotowy. Niebawem pokażę go w całej okazałości ;)

   Pozdrawiam serdecznie moich odwiedzających.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za komentarz ;)